+38 (097) 899 00 87
UA
УкраїнськаEnglishрусский
USD
UAHUSDEUR

Каршеринг не зможе змагатися з традиційною орендою автомобілів

Компанія PwC опублікувала результати дослідження ринку автопрокату та підтвердила гіпотезу про те, що нові тенденції не зможуть вплинути на галузь. Як виявилося, сучасні споживачі ставляться до новомодного каршерингу лише як аналог таксі, що виключає можливість оренди авто на тривалий термін, а значить негативно впливає на прибуток в цілому. Нагадаємо, що каршеринг - це вид короткочасної <а>оренди машини без водія. На спеціально відведених стоянках по місту кожен бажаючий може взяти машину для внутрішньоміських поїздок та повернути її на будь-яку зі спеціалізованих стоянок, сплативши щохвилини або за години використання. Причин того, що класична оренда все ще залишається популярною, кілька:

Фактори, що впливають на популярність Каршеринга:

Можливою перешкодою для розвитку перспективного бізнесу стане психологічний фактор: розвинене почуття власності у водіїв. Тривалий термін оренди є лише тимчасовою заміною власної машини, до якої звик і любить клієнт. Каршеринг сприймається просто як просунута заміна таксі, проте жодних почуттів та емоцій у водія не викликає. Його рівень уваги та бажання дбайливо ставитися до транспортного засобу вкрай малі. Крім того: Саме тому каршеринг практично не затребуваний у середнього класу. Люди зацікавлені у послугах справних автомобілів, головними критеріями є можливість вибору та законні гарантії безпеки. Звертаючись у великі компанії клієнти на 95% упевнені в тому, що їхній тимчасовий транспортний засіб відповідає всім стандартам як за ТТХ і справністю, так і чистотою, комфортом і свободою пересування в межах області або навіть країни, а не окремого міста.