Коридор життя, або як поводитися, коли рятувальна служба виходить на шосе?
- CatCar
- Коридор життя, або як поводитися, коли рятувальна служба виходить на шосе?
У зв'язку зі зростанням кількості автомобілів та жахливим станом дорожнього покриття на дорогах України, кількість нещасних випадків зростає. На жаль, у нас є великі проблеми зі створенням так званого коридору життя, який допомагає аварійним службам ефективно дістатися місця дорожньо-транспортної пригоди для порятунку постраждалих. Нагадуємо про правила створення проїзду для машин швидкої допомоги та пожежних команд. Коридор життя, або створення проходу на перевантаженій автомагістралі для екстрених служб, не є новим винаходом. Правила його створення були розроблені ще у 80-х роках та в багатьох країнах, у тому числі в Німеччині, Австрії, Словаччині та Угорщині протягом багатьох років питання про створення коридору було чітко врегульовано законом, і за ці порушення передбачено серйозні штрафи. В Україні - це поки що ні чим не врегульовано, але ніщо не заважає водіям дотримуватися хоча б поза голосного правила. Тим більше, що принцип створення життєвого коридору однаковий у всіх європейських країнах. Правило просте: водії на крайній лівій смузі руху спускаються до лівого краю дороги або до роздільника, а машини – з правої смуги на правий край – навіть якщо це означає в'їзд на узбіччя. Якщо є більше двох смуг руху, коридор завжди створюється між крайньою лівою та правою смугою. Важливо відзначити, що водії повинні створити коридор, відразу ж, а не чекати машин швидкої допомоги або пожежників. Ще одне важливе зауваження. Перешийок, створений таким чином, жодним чином не може бути використаний для обгону, його можуть використовувати лише аварійні служби. На жаль, в Україні деякі водії не усвідомлюють, що заважаючи безперешкодному проїзду швидкої чи пожежної служби, вони створюють не лише загрозу на дорозі, а й різко знижують шанси жертв аварії. За кордоном, просто за те, що водій не з'їхав на край дороги під час затори, штрафи становлять від кількох сотень євро до кількох тисяч. Не дивлячись на те, наскільки високі штрафи, не в них річ! Чи варто задуматися, чи важливіший наш час, ніж життя?