Якщо водій не може об'їхати яму, він повинен уповільнити рух до пошкодженої поверхні, але перед вибоїною зняти ногу з гальма, тим самим зняти навантаження з передньої підвіски автомобіля. При гальмуванні передні амортизатори згинаються і виконують своє завдання. У цій ситуації енергія удару передається на підвіску та колеса автомобіля. Також корисно натиснути на зчеплення, щоб захистити коробку передач і двигун від енергії удару. Пряме положення коліс забезпечить менше навантаження на систему кермового керування автомобіля. Якщо площа ями дуже велика, найкраще в'їхати в неї кожним колесом по черзі, а не двома одночасно. яму колесо з внутрішньої сторони повороту, наприклад, ліве колесо в лівому повороті. На колеса зовні, в момент повороту, спрямований центр ваги, тому потрапляння в яму буде важчим для підвіски.