+38 (097) 899 00 87
UA
УкраїнськаEnglishрусский
USD
UAHUSDEUR

Питання та відповіді

Як необхідно діяти під час ДТП?
  1. Повідомити про ДТП в пункт видачі автомобіля.
  2. Зателефонувати до поліції і оформити ДТП залежно від типу страхування у випадку, якщо в цьому є необхідність, і це вирішили орендар і орендодавець (трапляються незначні ДТП, коли не завжди потрібно зв’язуватися з поліцією).
  3. Коректно оформити ДТП і дотримуватися всіх формальностей і вимог страхової компанії. Для того, щоб страхова виплатила компенсацію, вам обов’язково знадобиться наша кваліфікована допомога, на яку ви завжди можете розраховувати!
Зламалося прокатне авто. Як в такому випадку діяти, і хто повинен платити за це?

Таке може трапитися з кожним автомобілем. Ми намагаємося мінімізувати можливість таких неприємних ситуацій постійним оглядом і ТО наших авто. Перше, що ви повинні зробити — повідомити нам про випадок, і ми обов’язково почнемо активно вирішувати цю проблему. Якщо поломка сталася в межах нашої досяжності — спеціалісти вчасно приїдуть на місце та зроблять все можливе, щоб швидко ліквідувати проблему. У випадку, якщо проблема не вирішується на місці, ми даємо вам справний автомобіль і ви спокійно прямуєте у справах, поки ми будемо займатися ремонтом. Після усунення недоліків ми повернемо вам авто назад. Якщо ви знаходитеся в місці, де немає наших спеціалістів, вам потрібно буде самостійно відвідати СТО. Обов’язково збережіть від СТО або магазину чек і акт виконаних робіт — ми компенсуємо вам всі витрати. Ремонт транспортного засобу в повному об’ємі сплачує орендодавець. Якщо поломка сталася через неуважність самого орендаря, орендодавець не сплачує ремонт. Наприклад:

  • ви потрапили в яму під час руху: ремонт в цьому випадку сплачується орендарем;
  • ви порізали колесо, погнули диск, з’явилася гуля — це матеріально лягає на плечі орендодавця;
  • ви заправились поганим паливом, наприклад, не на рекомендованих заправках, або сплутали вид палива, в результаті чого відбулася поломка.
Чи подаєте ви або приймаєте автомобіль в аеропорті, на залізничному вокзалі або автовокзалі?

Звісно. Це додаткова послуга, яка коштує від 200-500 гривень в залежності від міста.

Чи подаєте ви авто на певну адресу?

Так, але це платна послуга. Ціна визначається індивідуально, що залежить від місця, куди необхідно доставити автомобіль. В містах діє фіксована ціна у 200-500 гривень. Вартість може збільшуватися залежно від місцезнаходження сервісу, з якого вам буде надане авто.

Чи діє добовий ліміт пробігу під час прокату автомобіля?

Добове обмеження пробігу — 300 кілометрів. Загальний ліміт вираховується за наступною схемою: число діб оренди помножують на 300 кілометрів і визначають обмеження пробігу. Те, що знаходиться вище ліміту, оплачується додатково за кожний км. пробігу по 2 грн  за авто економ класу, та по 3 грн за авто середнього, бізнес класу, паркетники.

Тобто, якщо ви взяли транспорт на 10 діб — загальне обмеження пробігу становить 3000 кілометрів, проїхали 3500 кілометрів — ви доплачуєте ще 1000-1500 гривень за перевищення ліміту.

Як можна відмінити бронювання оренди авто?

Це варто зробити одразу ж, як тільки ви зрозумієте, що транспортний засіб вам більше не потрібен. Відмінити бронювання на оренду авто можна кількома способами:

  • зв’язатися з менеджером автопрокату за телефоном, вказаним на сайті;
  • написати нам на електронну пошту office@catcar.ua;
  • написати в Viber або WhatsApp за номером +380938990087;

зв’язатися з нами онлайн прямо на сайті.

Ми хочемо повернути автомобіль раніше — чи потрібно за це сплачувати штраф?

Вам потрібно повідомити орендодавця про це не пізніше однієї доби до повернення авто. Оренда авто перераховується згідно з кількістю днів, які ви проїхали, різниця повністю повертається орендарю.

Як подовжити строк оренди автомобіля?

Вам потрібно повідомити нам про це будь-яким зручним для вас способом. Після узгодження необхідно буде внести доплату за додаткові дні прокату за тарифом, вказаним на сайті:

  • готівкою в одному із 3-х філіалів компанії;
  • банківською карткою;
  • через сайт в розділі «Оплата»;

доплата під час повернення авто в салон за умови, якщо ви подовжуєте прокат на термін від 3-х днів.

Я хочу забронювати авто. Як це зробити?

На нашому сайті ви можете забронювати необхідний вам автомобіль онлайн. Ми підготували для вас покрокову інструкцію:

  1. Виберіть необхідне вам авто на нашому сайті в розділі «Наші авто». Для цього оберіть місто, в якому вам зручно взяти автомобіль. Ми здаємо на прокат авто в Херсоні, Миколаєві та Одесі.
  2. Дізнатися, чи вільне потрібне вам авто на певні дати, можна одним з п’яти способів:
  • зателефонувавши нашим менеджерам за контактним номером, який вказаний на нашому сайті;
  • оформити заявку на сайті, вказавши ваші контактні дані — ми самі вам подзвонимо;
  • написати нам на електронну пошту office@catcar.ua;
  • написати в Viber або WhatsApp за номером +380938990087;
  • зв’язатися з нами онлайн прямо на сайті.
Чи можна взяти автомобіль в позаробочий час, коли ваш сервіс не працює?

Так, але за умови завчасного погодження з орендодавцем та додаткової оплати. За необхідністю ми працюємо цілодобово.

Чи можу я виїжджати на орендованому авто за межі області?

Так, якщо маршрут вашої поїздки не проходить через дороги з покриттям поганої якості або бездоріжжям. Список актуальних і заборонених маршрутів ви можете дізнатися як в нашому офісі, так і за телефоном на нашому сайті.

Чи можу я скористатися послугами автопрокату, якщо мені немає 22-х років або мій водійський стаж менше двох років?

Для таких випадків у нас персональний підхід: співбесіда в нашій компанії або ж ствердження вашої кандидатури на роль орендаря менеджером компанії. В деяких випадках це значно підвищує можливість позитивної відповіді стосовно оренди авто особою молодше 22-го року чи з водійським стажем менше двох років.

Навіщо платити заставу за оренду авто?

Вартість застави залежить від автомобіля, який ви обрали для експлуатації. На сайті нашої компанії вказані інформація і прайс застави окремо для кожної моделі. Застава — це необхідна міра, без неї неможливо орендувати авто в будь-якому автопрокаті.

Я мешкаю в Криму. Чи доступна мені послуга прокату авто у вас?

Звісно, на загальних умовах. Крим – це Україна!

Я не з України. Чи можу я орендувати авто у вашій компанії?

Так. Для цього вам потрібно мати з собою оригінали документів, які посвідчують вашу особу, для укладання угоди:

  • закордонний паспорт;
  • звичайний паспорт;
  • водійське посвідчення.
Яким чином застраховані автомобілі?
  1. Всі наші авто мають страхування від полісу ОСЦПВ (автоцивілка) — такий вид страхування виплачує в повному розмірі компенсацію другим і третім особам у випадку, якщо ви були неправі. На автомобіль, який ви орендували, це не розповсюджується і виплата на його ремонт не нараховується. Орендар несе персональну та повну відповідальність за псування авто, яке він взяв у тимчасову експлуатацію.
  2. Також в нашому сервісі прокату автомобілів ви можете оформити повне страхування КАСКО на період оренди авто за окрему плату! Вартість страхування — від 100 до 200 грн (крім ціни оренди авто). Страхування КАСКО знімає всю матеріальну відповідальність за автомобіль з орендаря у випадках, якщо пошкодження транспортного засобу перевищує вартість депозиту. Для виконання всіх обов’язків КАСКО, орендар повинен правильно оформити документи та супровідні листи.
В якому стані знаходяться ваші авто? Які гарантії, що вони не ламаються під час прокату?

Автомобілі з автопарку систематично проходять огляд і ТО на нашій приватній станції технічного обслуговування. Перед узгодженням оренди авто заздалегідь якісно перевіряється на технічну справність. Ми невпинно слідкуємо за справністю ходової частини, коліс і загальними покажчиками автомобіля. Через незадовільний стан доріг в Україні, всі наші авто регулярно відправляються на діагностику та ремонт!

Яким чином відбувається повернення автомобіля в сервіс?

Орендар повертає авто після комплексної мийки або додатково оплачує цю послугу для автомобіля, що коштує 200-350 гривень (ціна розраховується в залежності від моделі машини). Процес повернення транспорту орендодавцю також відбувається з використанням акту прийому-передачі. Авто вдруге оглядається, вже на нові пошкодження, які могли з’явитися під час експлуатації автомобіля замовником. Якщо такі пошкодження були виявлені, орендар додатково сплачує послуги ремонту. Наша компанія максимально лояльно ставиться до таких ситуацій: стягується мінімальна ринкова вартість ремонту з орендаря. Ми цінуємо кожного клієнта та не наживаємося таким чином.

Яким чином автомобіль передається замовнику?

Менеджер компанії CATCAR і орендар оглядають авто: відмічають всі знайдені недоліки на схемі транспортного засобу в акті прийому-передачі. Там же зазначається комплектація автомобіля: механізм для підйому вантажу, ключ для монтажних робіт, резервне колесо, знак зупинки з технічних причин, протиугінна сигналізація, документи на транспорт (техпаспорт і страхування) та інші предмети.

Додатково в момент передачі автомобіля орендодавець робить фотографії авто з різних боків. Це також може зробити й орендар. Автомобіль видається замовнику після комплексної мийки, в чистому вигляді ззовні та всередині.