Франшиза: підводне каміння застави за орендований автомобіль?
- CatCar
- Франшиза: підводне каміння застави за орендований автомобіль?
Під час підписання документів про оренду машини клієнт зобов'язаний внести «франшизу» - невелику заставу за автомобіль. Ця застава є гарантією вашої компетенції та платоспроможності для фірми, а також своєрідною страховкою на випадок непередбачених подій. Суму застави буде заморожено на вашій банківській карті, її перерахування на рахунок фірми-орендаря не розглядається.
Головна функція застави — дисциплінувати клієнта
До
орендованого автомобіля клієнт повинен ставитися акуратно та шанобливо, як до власної машини. Компанія, яка надає вам автомобіль, зацікавлена в його безпеці, безпеці при керуванні автотранспортом за будь-яких погодних умов. Ви не повинні порушувати ПДР, «лихачити» на дорогах або необґрунтовано ризикувати своїм життям та справністю автомобіля. Саме для контролю бажання клієнта вичавити з машини максимум і існує податок.
Нічого не сталося з авто – нічого і переживати!
Якщо ви повертаєте машину без нещасних подій та подій, будьте впевнені, застава залишиться недоторканною на вашій карті. Доступ до цих грошей ви обов'язково отримаєте за кілька днів, коли працівники СТО фірми перевірять машину на наявність несправностей. У деяких випадках термін розблокування збільшується, причому без пред'явлених претензій з боку фірми-власника автомобіля. За такого розкладу клієнту варто звернутися до працівників свого банку та попросити їх розблокувати рахунок вручну на підставі відсутності претензій з боку фірми.
ДТП чи нещасний випадок?
Якщо під час використання автомобіля сталася пригода — алгоритм дій змінюється. Всі фірми-прокатники обов'язково мають страховку на свої машини та
CATCAR не виняток. При чому розмір відповідальності, тобто сума застави, безпосередньо залежить від категорії орендованого транспортного засобу. Наприклад, для малолітражних легкових машин може сягати 500 євро. До тарифів додатково може бути включено страховку від крадіжки автомобіля. Сума за неї для різних моделей може становити 600–800 євро. Зменшити розмір виплати у разі крадіжки можна, якщо під час підписання документів оренди додатково сплатити за підвищену страховку. До умов договору рідко включають страховку від непередбачених випадків, проте клієнт завжди має можливість докупити додатковий вид страховки.
Варто зазначити, що страховка не поширюється на деякі випадки, такі як: - використання машини як буксир
- участь у гоночних змаганнях
- керування транспортним засобом у нетверезому стані
- водіння автомобіля іншою людиною
- якщо водій зник з місця дорожньо-транспортної пригоди або не має відповідних паперів від ДАІ.
В цих, і у разі порушення правил дорожнього руху,грошова вартість завданої машині шкоди віднімається із застави. Варто зазначити, що в підписаному контракті обов'язково вказується те, що якщо причиною події є порушення правил дорожнього руху клієнтом, то вся сума завданих збитків може бути вирахована з франшизи.
Також із застави може бути вираховано: - компенсація за шкоду, яку не може покрити за умовами договору страховка
- за куріння в салоні, клієнт повинен буде сплатити відповідні послуги хімчистки.
Стандартні умови страхування не покривають такі види пошкоджень транспортного засобу: - псування салону
- дисків
- лобового та бічного скла
- габаритів
- коробки передач.
Ремонт та усунення несправностей зобов'язаний взяти на себе клієнт, тобто вони будуть зняті з рахунку франшизи. Якщо клієнт потрапляє в аварію, частина застави може бути вилучена фірмою для компенсації власних втрат. Це логічно, адже бізнес має приносити прибуток, а дохід компанії залежить від кількості працездатних машин. Якщо авто потрапить на СТО для ремонту на кілька місяців - фірма кілька місяців не зможе отримувати дохід. Саме ці втрати і покриє франшиза.
Обережність та уважність клієнта
Вам не варто побоюватися застави за авто, адже згідно зі статистикою всього кожен двохсотий клієнт потрапляє у події, які спричинять фінансові витрати та маніпуляції з франшизою. Перед підписанням договору оренди обов'язково ознайомтеся з усіма умовами і якщо у вас виникли проблеми або ви потребуєте більш детальної інформації з цього приводу, зверніться безпосередньо до адміністратора фірми.адже бізнес має приносити прибуток, а дохід компанії залежить від кількості працездатних машин. Якщо авто потрапить на СТО для ремонту на кілька місяців - фірма кілька місяців не зможе отримувати дохід. Саме ці втрати і покриє франшиза.
Обережність та уважність клієнта
Вам не варто побоюватися застави за авто, адже згідно зі статистикою всього кожен двохсотий клієнт потрапляє у події, які спричинять фінансові витрати та маніпуляції з франшизою. Перед підписанням договору оренди обов'язково ознайомтеся з усіма умовами і якщо у вас виникли проблеми або ви потребуєте більш детальної інформації з цього приводу, зверніться безпосередньо до адміністратора фірми.адже бізнес має приносити прибуток, а дохід компанії залежить від кількості працездатних машин. Якщо авто потрапить на СТО для ремонту на кілька місяців - фірма кілька місяців не зможе отримувати дохід. Саме ці втрати і покриє франшиза.
Обережність та уважність клієнта
Вам не варто побоюватися застави за авто, адже згідно зі статистикою всього кожен двохсотий клієнт потрапляє у події, які спричинять фінансові витрати та маніпуляції з франшизою. Перед підписанням договору оренди обов'язково ознайомтеся з усіма умовами і якщо у вас виникли проблеми або ви потребуєте більш детальної інформації з цього приводу, зверніться безпосередньо до адміністратора фірми.