Приховані можливості у автомобілях. Чи про всіх ви знаєте?
Чи читали Ви керівництво до автомобіля, яким керуєте? Від кірки до кірки? Сумніваємося, хоча там Ви можете знайти безліч хитрощів та прихованих функцій, які можуть бути корисні у повсякденному житті та в екстрених ситуаціях.
Приховані функції корисні не тільки в екстрених випадках.
Про багато з них ви дізнаєтесь у посібнику з експлуатації автомобіля - якщо уважно його прочитаєте.
Знання про ці трюки дійсно знадобиться!
Акумулятор у машині розряджений, і ви не можете потрапити до салону машини, тому що не працює центральний замок? А може, на перших морозах з'ясувалося, що заправитися не виходить, бо кришка заливної горловини промерзла. Чи, наприклад, коли спекотно, пляшка з водою в бардачку настільки гаряча, що її зовсім не хочеться пити? Якщо ви думали, що автовиробники цього не врахували, ви помиляєтеся. У автомобілях зазвичай є безліч прихованих функцій, що полегшують їхню експлуатацію не тільки в екстрених ситуаціях. На жаль, про багатьох із них водії не знають, або просто забувають. Стрілка вказує, з якого боку знаходиться паливозаливна горловина. Ви взяли авто на прокат, вам потрібно заправлятися, але ви не знаєте, як розташуватися на АЗС, тому що не пам'ятаєте чи не знаєте, з якого боку паливозаправна горловина? Не треба гадати – у більшості автомобілів на циферблаті є стрілка, яка вказує, з якого боку знаходиться паливний бак. А якщо його немає, найчастіше заливна горловина знаходиться на тій стороні, де знаходиться вказівник рівня палива на панелі приладів. Ящик для зберігання може діяти як холодильник.
Бажаєте зберегти напій прохолодним або не хочете, щоб розтанув шоколад? Якщо у вашій машині є кондиціонер, цілком можливо, що в ній також є ящик, що охолоджується. Просто для того, щоб активувати функцію охолодження, зазвичай доводиться регулювати ручку в бардачку, щоб всередину ящика рукавички надходило холодне повітря прямо від розподільника кондиціонера. Прихований замок для аварійного відкривання
У вас є сучасна машина з безключовою системою або дистанційно керованим замком? Що робити, якщо акумулятор у машині чи пульті дистанційного керування розрядився? Адже в нових машинах часто немає місця для ключа у дверях. Не варто турбуватися! Замок і проріз для ключа зазвичай є (найчастіше лише у водійських дверях), але відкриті вони би псували зовнішній вигляд – тому, щоб дістатися до них, потрібно зняти пластикову кришку. Але де взяти потрібний ключ,якщо автомобіль відкривається з брелока? Ми пояснимо це на наступному малюнку! Ключ захований у пульті дистанційного керування
Навіть якщо ключ не схожий на ключ, а є мініатюрний пульт, зазвичай всередині знаходиться аварійний металевий наконечник, який можна витягнути з корпусу. Завдяки йому ви також можете сісти в машину, коли акумулятор автомобіля або акумулятор у ключі розряджені. Козирок можна відкинути убік.
Це одна з тих функцій, які можна знайти в кожній машині, але лише небагато нею користуються. Сонцезахисний козирок може захистити наші очі від сонця, що падає не лише через лобове скло, а й збоку. Одна з петель козирка сконструйована таким чином, що її можна зняти, а козирок можна посунути на бічне вікно. Просто та ефективно! Аварійний запуск при виході з ладу пульта дистанційного керування
Повернемося до електроніки та ключів. Батарея ключа іноді розряджається, і дальність дії падає настільки, що ключ, захований, наприклад, у кишені, не може зв'язатися з електронікою автомобіля та розблокувати замок запалювання. Конструктори подумали про це. Зазвичай усередині автомобіля, найчастіше на рульовій колонці або центральному тунелі, є місце з піктограмою ключа. Відразу за ним знаходиться антена транспондера, яка може збуджувати транспондер у ключі на мінімальній відстані та зчитувати сигнал. Якщо пульт розряджений, для того щоб завести машину, потрібно перед натисканням кнопки пуску піднести його ближче до зазначеного місця.
Відкриття багажника зсередини
Якщо вам подобаються бойовики, ви, напевно, дивилися сцени, в яких хтось був замкнений у багажнику і не міг з нього вибратися. Автори сценаріїв зазвичай фантазують. У багатьох машинах - і точно в американських машинах, в багажнику є тяга для аварійного відкривання зсередини. Він має яскравий колір або навіть зроблений із матеріалу, що світиться у темряві. Автоматичне відключення кондиціонера
Ви навмисне вимкнули кондиціонер, і він постійно включається, навіть коли не потрібний? У багатьох автомобілях це не ознака несправності керування кондиціонером, а особлива функція! Перевірте, як налаштовано повітряний потік. Якщо він спрямований на лобове скло, то у багатьох моделях (це типова функція в автомобілях для американського ринку,у старих моделях Volvo і в багатьох японських) при подачі повітря на лобове скло автоматично включається кондиціонер, час від часу для видалення запотівання, навіть якщо перемикач знаходиться в положенні AC-off. Розблокування АКПП
У функція корисна в аварійних ситуаціях, наприклад, коли замок запалювання ламається, немає електрики чи двигун не запускається. У таких випадках на автомобілях з автоматичною коробкою передач селектор режиму руху зазвичай автоматично блокується та не може бути переміщений. Це означає, що машину не можна штовхати, тягнути чи затягувати на евакуатор. На щастя, поруч із важелем часто є кнопка або невеликий проріз. Залежно від моделі ви натискаєте кнопку або вставляєте ключ у проріз, таким чином ви розблокуєте замок і можете, наприклад, переключити важіль з «P» на «N». Аварійне відкриття заливної горловини
Цей трюк найбільш корисний узимку, коли ми хочемо заправити автомобіль, а виявилося, що відкрити люк паливного бака не виходить, тому що став привод центрального замку. Іноді і без морозу буває, що цей елемент просто блокується або виходить з ладу в невідповідний момент. І що? Часто десь у глибині багажника знаходиться глибоко захований важіль або потяг для аварійного відмикання лючка заливної горловини. Як його знайти? Про це пишемо в описі наступного фото. Аварійне відкриття заливної горловини
Шукаємо важіль аварійного відкривання або тягу з того ж боку, на якої знаходиться заливна горловина. Цей елемент може бути під оббивкою багажника або під відкидною кришкою. Іноді це звичайна тяга, іноді мотузка із яскравою ручкою. На фото зображена тяга під заслінкою в тому вигляді, як її можна зустріти в багатьох моделях Audi, Volkswagen або Skoda. Кольорові елементи під капотом - це не для краси!
Важливі кольори під капотом! Протягом багатьох років виробники не хотіли, щоб користувачі заглядали під капоти своїх автомобілів. Звичайно, є винятки із цього правила - тому що іноді вам потрібно перевірити і, можливо, долити рідини або вимкнути акумулятор в аварійній ситуації. Пункти, які можуть бути важливими для звичайного користувача, зазвичай позначені яскравими кольорами. На фото серед іншого Жовтий наконечник масляного щупа, жовта кришка заливної горловини гальмівної рідини, синя кришка заливної горловини рідини, що омиває, і червона кришка позитивного полюса акумуляторної батареї.